i had the time of my life.

hej mina söta!
ikväll har jag inte gjort någotning alls. efter att jag och anton var ut satte jag mig i soffan och somna direkt. vaknade vid halv sju eller någonting, eftersom alla dom andra skulle beställa mat. så har precis ätit, duschat och läst lite i min egoboost. sitter just nu i min säng och smsar med hundra filtar och tänken runt mig. skola imogron, känns helt okej att det är måndag, det går alltid så snabbt i skolan, fast sen har man klart en hel vecka kvar framför sig, jaja. det löser sig. bloggar sen, puss.

Kommentarer
Postat av: matilda johansson

är riktigt glad över att du har börjat blogga igen. kram :)

2012-03-04 @ 21:03:53
URL: http://mawiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0